wtorek, 3 czerwca 2014

Sztuczka 360° Zlatana Ibrahimovicia.

zlatan ibrahimovic amazing 360
Źródło: http://www.youtube.com/watch?v=JJyzkCBrRAI

Nieprawdopodobne 360 Szweda


Wszyscy wiemy, że Zlatan posiada nieprzeciętne umiejętności. Piłkarz PSG zachwyca również na treningach. Niedawno miałem przyjemność zobaczyć Ibrę w akcji. Oczywiście nie chodzi mi tu o podziwianie na żywo ;). Hehe zapewne niektórym z Was nasunęła się taka myśl, dlatego szybko sprostowałem :). Ibrahimović zaskoczył fantastyczną sztuczką piłkarską. Wykonał 360° na jednej nodze, przy czym piłka jakby przyklejona do stopy wykonała podobny ruch. Ciężko opisać, dlatego zapraszam do obejrzenia filmiku :). Najlepszy jest fakt założenia siatki koledze z zespołu tuż po wykonaniu triku. Ciekaw jestem, czy wywołał uśmiech na twarzy pozostałych piłkarzy Mistrza Francji :). Mam nadzieję, że przedziurawiony kolega nie dążył do rewanżu w brutalny sposób. Ibra posiada wielki szacunek w drużynie, więc jestem pewien, że sztuczka wywołała tylko śmiech i podziw :)


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Brak komentarzy: